ONE STEP CLOSER

Håller fortfarande på och grejar på rummet.
Det är mer att gröa än vad man tror faktiskt. Fast det är bara roligt och resultatet blir toppen. Och sen när det är helt klart ska ni kompisar få komma och se om det duger.. Men det vet jag att det gör. Ni är bäst.

Den 14e mars ska ju jag i morfar gå övningskörningskursen så att jag kan börja köra igen. Verkligen skitschysst att han stället upp på det. I alla fall, så var jag och gjorde syntestet idag. Alltså är jag ett steg närmre att kunna börja öva igen och ett steg närmre körkortet! Roliiiiiiiiiiiiiigt.
Dessutom visade det sig att jag faktiskt inte behöver ha glasögon när jag kör. Dock så tänker jag ha det ändå, för min egen och mina medpassagenades skull. Vill ju självklart inte att någon dör på grund utav att jag inte såg rådjuret, eller i värsta fall ungen, som rusade ut på vägen.

Visst blir det rlite roligare att läsa om jag gör delar av texten kursiverade eller feta?
Det tycker i vilket fall jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0